Συντελεστής | Διβράμη Τριανταφυλλιά ΠΕ70- Δασκάλα, Ορφανού Μαρία ΠΕ79– Μουσική |
Κάλυψη | |
Σχετική ημέρα | |
Δημιουργός | Ευτυχία Μαραθά |
Ημερομηνία | 14 July 2021 |
Περιγραφή | Αξία ψηφιακής αφήγησης / αξιοποίηση (Ποια είναι η αξία της ψηφιακής αφήγησης για την ομάδα που δημιούργησε; Υπάρχει κάποιο μήνυμα ή σκέψη που εκφράζει το τελικό έργο της ψηφιακής αφήγησης; έως [200 λέξεις]) Το ταξίδι μας στον χωροχρόνο το εμπνευστήκαμε από το λάβαρο του επαναστατικού αγώνα του Πηλίου, που δημιουργήθηκε αρχικά στις Μηλιές και που εμείς προσπαθήσαμε να ανακατασκευάσουμε ένα αντίγραφό του στο σχολείο μας. Έχουμε την τύχη οι μαθητές μας να κατοικούν σε δρόμους που τα ονόματά τους εμπλέκονται άμεσα με τα ονόματα των προγόνων μας που θυσιάστηκαν για την ελευθερία. Έτσι το χτες έπαψε να είναι τόσο μακρινό και αόριστο και μια μακρινή και άγνωστη ιστορική περίοδος, μεταλλάσσετε σε σημερινό προβληματισμό. Οι μαθητές αφού χωρίστηκαν σε ομάδες, επέλεξαν το θέμα της έρευνάς τους. Άλλοι συνέλλεξαν πληροφορίες, άλλοι δημιούργησαν το πλαίσιο της ιστορίας, άλλοι βρήκαν πίνακες σημαντικών ζωγράφων που αναδείκνυαν το αφήγημά μας, άλλοι τους ζωγράφησαν, άλλοι ζωντάνεψαν κινητικά τα συναισθήματα και την θυσία και άλλοι επιλέχθηκαν από την ομάδα για να ζωντανέψουν την αφήγησή μας με την φωνητική ερμηνεία τους. Οι μαθητές σταμάτησαν απλά να μαθαίνουν τα ιστορικά γεγονότα. Ερευνώντας το ιστορικό γίγνεσθαι τελικά δημιούργησαν τη δική τους ιστορία. Το εγχείρημα απέκτησε ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον με την εμπλοκή της τεχνολογίας. Ηχογράφηση, βιντεοσκόπηση, ενδυματολογικός προβληματισμός, σκανάρισμα ζωγραφιών, επιλογή μουσικής, δημιουργία ταινίας, ενεργοποίησαν ακόμα περισσότερο τους μαθητές. Το μήνυμα που εκφράζει η ψηφιακή μας αφήγηση είναι ο μεγάλος αγώνας και οι θυσίες που πρέπει να κάνουμε όλοι μαζί για να μπορέσουμε να νικήσουμε ένα μεγάλο κοινό εχθρό. |
Γλώσσα | el |
Εκδότης | 32 Δημοτικό Σχολείο Βόλου |
Σχέση | |
Δικαιώματα χρήσης | CC BY-NC-ND |
Πηγή | |
Θέμα | Η επανάσταση του Πηλίου 1821 |
Τίτλος | Είμαστε οι Δόλιοι Λιγοστοί |
Τύπος | Εκπαιδευτικό |